حمایت Telstra Health از یک بیمارستان عمومی-خصوصی جهت تبدیل به دیجیتالی‌ترین بیمارستان در استرالیای غربی


بیمارستان‌های عمومی و خصوصی John of God Midland با ادامه تعهد خود به تحول دیجیتالی، همکاری خود را با Telstra Health برای پیاده‌سازی «واحد ثبت پیشرفته Kyra Clinical» انجام داده است و این امکان شفافیت را در کل دوره بیماری فراهم می‌کند و آن را به یکی از دیجیتالی‌ترین بیمارستان‌ها در استرالیا غربی تبدیل می‌کند.

در همین راستا مدیرعامل بیمارستان‌های عمومی و خصوصی بیمارستان Midland، بیان نموده که “این بیمارستان به عنوان بخشی از تمرکز خود در تقویت مراقبت‌های بالینی، توسعه خدمات و تامین بیمار، تعدادی از ابتکارات بهداشت دیجیتال را ایجاد کرده است؛ و از طریق این کار، تعدادی از برنامه‌های دیجیتالی را شناسایی نموده که با کاهش فرآیندهای اداری مبتنی بر کاغذ و با اجرای سیستم‌های دیجیتالی جدید برای ساده‌سازی ارجاع‌، آسیب شناسی‌، یادداشت‌های بالینی و رهگیری بیمار، به ایجاد کارآیی در سراسر بیمارستان کمک می‌کند.”

بیمارستان‌های عمومی و خصوصی Midland 367 تختخوابی طیف گسترده‌ای از خدمات مراقبت‌های پزشکی و جراحی را برای بیماران ارائه می‌دهد که شامل پزشکی اورژانس، مراقبت‌های ویژه، شیمی درمانی روزانه، زایمان، مراقبت ویژه و سکته مغزی و جراحی عمومی است. Telstra Health برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ با بیمارستان همکاری کرد تا راه حل الکترونیکی پزشکی خود، Kyra Clinical را اجرا کند. این نرم افزار به پزشکان این امکان را می‌دهد تا به صورت الکترونیکی مراجعه‌ها، سفارشات و نتایج آسیب‌شناسی‌، دستوررات انتقال و خلاصه‌های ترخیص را ارائه دهند. این نرم افزار Telstra Health، که در بیمارستان Midland به عنوان “سیستم اطلاعات بالینی” (CIS) نامیده می‌شود، متخصصان بهداشت را قادر می‌سازد تا اطلاعات را در کل دوره بیماری ضبط و دسترسی داشته باشند و از پزشکان با ارائه مراقبت از بیماران با کیفیت بالا پشتیبانی کنند.

«واحد ثبت پیشرفته Kyra Clinical» در ابتدا در بخش کودکان بیمارستان پیاده‌سازی شد و سپس به بخش مراقبت‍‌های اضطراری سرپایی و واحد انکولوژی گسترش یافت. همچنین برنامه‌هایی برای گسترش عملکرد ثبت پیشرفته در سایر مناطق بیمارستان وجود دارد. این برنامه به پزشکان اجازه می‌دهد تا به صورت دیجیتالی یادداشت‌های پیشرفت بیمار را وارد کنند.

 

بخشی از تمرکز این بیمارستان در ارائه مراقبت با کیفیت بالا می باشد که در این راستا به بررسی راه‌هایی پرداخته که عملکرد اضافی می‌تواند باعث افزایش کارآیی و تقویت ایمنی بیمار در سایر مناطق بیمارستان شود، به عنوان مثال، شفافیت بهبود یافته در یادداشت‌های پیشرفته و امکان دسترسی به اطلاعات کارمندان متعدد به صورت بلادرنگ در مورد بخش اورژانس و سایر بخش‌ها نمونه‌ای از آن است.

 

پویا ذکری اصفهانی