نیسان عربستان سعودی به عنوان ارائه دهنده خدمات انحصاری وسایل نقلیه متصل انتخاب شد


در راستای استراتژی کمپانی ژاپنی نیسان (Nissan NEXT’s) برای دسترسی به فناوری‌های پیشرفته در جهت جذب مشتریان بیشتر، نیسان عربستان سعودی توسط کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان سعودی، با همکاری سازمان حمل و نقل عمومی و کمیته مقررات ملی، از بین ۳ شرکت خودروسازی انتخاب شد تا ارائه دهنده انحصاری وسایل نقلیه متصل در این کشور باشد.  این اعلامیه نتیجه تصمیم حاکمیت برای افزایش دسترسی فناوری‌های نوظهور برای افزایش سهم اقتصادی و اجتماعی آن‌ها است.

بادر الحسامی، مدیر عامل نیسان عربستان، اظهار داشت: این یک لحظه افتخارآمیز برای همه ما در نیسان است، زیرا ما همچنان به نوآوری در بازار خودرو عربستان سعودی که یک بازار استراتژیک مهم و رو به رشد برای منطقه است، ادامه می‌دهیم. انتخاب شدن توسط کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان سعودی برای ارائه سفرهای بدون نقص به مشتریان خود، گواهی بر سابقه غنی و طولانی نیسان در ارائه محصولات نوآورانه است. از طریق وسایل نقلیه متصل نیسان، مشتریان نیسان می‌توانند به راحتی وضعیت و سلامت خودروهای خود را از طریق تلفن همراه خود نظارت کنند.

نیسان عربستان با راه‌حل فناوری خودروی متصل به کارخانه و همچنین یک واحد کنترل تلماتیک تعبیه‌شده، تعهد خود را با ارائه یک سفر ایمن و بدون استرس برای همه مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد. این شرکت از طریق ارائه خدمات خودرو متصل، صاحبان خودروهای این کمپانی را قادر می سازد تا حتی زمانی که داخل خودرو نیستند بر وسایل نقلیه خود کنترل داشته باشند.

احمد سودودی، مدیر بازاریابی نیسان عربستان نیز در این مورد اظهار داشت: نیسان با روحیه «جرات انجام دادن کاری را که دیگران انجام نمی‌دهند» در طول تاریخ خود، همواره متعهد به غنی‌سازی زندگی مردم با محصولات و فناوری‌های نوآورانه بوده است. علاوه بر این، مشتریان تمرکز اصلی ما هستند و هدف ما این است که به طور مداوم راه‌های مختلف را برای ارائه تجربیات رانندگی ایمن و قابل اعتماد و همچنین اتصال پیشرفته به آن‌ها ارائه کنیم. ما به جدیدترین فناوری‌های نیسان افتخار می‌کنیم که تجربه‌های رانندگی مشتریان را بازتعریف می‌کند و آن‌ها را قادر می‌سازد که دائماً با وسایل نقلیه خود و با جهان در هر زمان و هر مکان در ارتباط باشند.

 

حسین صفی