پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء ایران (IoTeX2019) برگزار می شود


پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء  (IoTeX2019)، امسال در سالن موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی و در تاریخ ۱۰ و ۱۱ آذرماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه طیف، کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء رویدادی است که بصورت سالانه توسط دبیرخانه فروم اینترنت اشیاء-گروه طیف- برگزار می شود و امسال  این رویداد مانند سال گذشته، همزمان با هفته ایران دیجیتال و با حضور همه ذی‌نفعان و فعالان حوزه هوشمندسازی، استارتاپ‌ها و پژوهشگران و علاقمندان برگزار خواهد شد.

از آنجا که توسعه اینترنت اشیاء در کشور می تواند، فرصت‌های ویژه‌ای در حوز‌‌ه‌­های مختلف صنایع بویژه بخش انرژی و کشاورزی فراهم آورد، از این‌رو گردهم­آیی امسال فعالین و علاقمندان حوزه اینترنت اشیاء در قالب نشست‌ها و رویدادهای تخصصی با عنوان: راهکارهای هوشمندسازی مصرف انرژی مبتنی بر فناوری‌­های نوین دیجیتالی و کاربردهای نوین اینترنت اشیاء در کشاورزی هوشمند، برگزار خواهد شد.

همچون سال‌های گذشته، جنب کنفرانس اینترنت اشیاء ایران نمایشگاهی با حضور شرکت‌ها و استارتاپ‌­های فعال در حوزه اینترنت اشیاء برگزار خواهد شد.

اگر علاقمند به حضور در این رویداد هستید، همین الان ثبت نام کنید

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت (iraniotforum.org) مراجعه و یا با شماره تماس دبیرخانه(۸۸۵۱۳۸۱۰-۰۲۱) تماس حاصل نمایند.