مصرف کنندگان بدنبال گزاره ارزشي بيشتري براي IoT خانگي هستند

مصرف کنندگان بدنبال گزاره ارزشي بيشتري براي IoT خانگي هستند

بر اساس تحقيق اخير مصرف­ کنندگان آمريکايي توسط IDC، با وجود اينکه مصرف­ کنندگان نسبت به گزاره ارزشي IoT خانگي مردد هستند، اما برنامه­ هاي سرگرمي شبکه سنگ بناي تجربه وسيع ­تر IoT خانگي هستند.

80% افرادي که داراي پخش خانگي شبکه ويدئويي زنده در تلوزيون­ هايشان هستند، به استفاده از برنامه­ هاي IoT خانگي نسبت به ساير صاحبان شبکه خانگي تمايل بيشتري دارند. 

بعلاوه، از هر پنج نفري که از اتوماسيون، نظارت و کنترل دستگاه ­هاي خانگي استفاده مي­ کنند، يک نفر از آن­ها اظهار داشتند که برنامه­ هاي IoT خانگي آن­ها مشکلي را حل کرده اند که از آن اطلاع نداشتند. 

با اين حال، اکثريت مصرف­ کنندگان نسبت به گزاره ارزشي IoT خانگي مردد هستند و در برابر گزاره ارزشي کلي بالاتر،مقاومت مي­ کنند.

مدير تحقيقاتي اينترنت اشياء IDC، Jonathan Gaw، اظهار داشت: "تاثير بلندمدت IoT وسيع ­تر و عميق­ تر از چيزي است که در حال حاضر تصور مي­ کنيم، اما اين صنعت هنوز در مراحل اوليه توسعه بينش و انتقال آن به مصرف­ کنندگان است."


تاریخ درج:1395/02/25

بازگشت

فرم ارسال نظر

* نام و نام خانوادگی:
* پست الکترونیک:
* نظر:
 

نظرات کاربران

رکوردی جهت نمایش وجود ندارد.